m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

شیرینی عشق..

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ

سلام خدای خوب و مهربونم
روزهایی جدید در زندگی من خلق کردی
. به نظرم میرسه هرگز تکرارپذیر نباشه
روزهایی که از بودن از خلقت و از بنده تو بودن احساس شعف احساس غرور و افتخار به من دست داد، بانو بودن و داشتن عشق انقدر افتخار آمیز بود و من از این مهم بی اطلاع
...
خدای خوبم بخشی از وجودت را برای من فرستادی که تعالی زندگی و آرامش و پیشرفت من در آن است. و من هر لحظه آرامش و تنین صدای تو را میشنوم. و بی دریغ عشقی که تو در وجودم قرار داده ای میبخشم.
خدایا به من و همراهم یاری برسان. که مهربان خوبی برای مهری که تو در دل های ما قرار دادی باشیم. سفر .دیدار و دوری همه را به کاممون شیرین کن، الهی آمین

۹۴/۰۶/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
م.یاس ط..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی