m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

احساس آرامش...

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

در رو باز کردم روی تاقچه های جلوی در کوزه آب خنک و کاسه، و روی کوزه قطره های آبی که به سان مروارید میلغزید و تا خاکی شدن فرو میریخت و محو می شد. و این خاکی شدن تاوانی به سنگینی محو شدن داشت و به شیرینی یکی شدن...

به خود آمدن گاهی جواب نیست... و این حال بی خودی که خود از هیچ کجا و هیچ کس نمیفهمی که چه حالی داری خود یه حال معرکه است که شاید هیچ وقت تکراری و تکرار نشه...
حال و هوای این ماه عزیز همیشه خاص هست و حال و هوای جمعه خاص تر و اوج خاصیت این حال و هوا حال و هوای شخصی خودم که گهگاهی عجیب آزار دهنده است.
همیشه از رسیدن میگفتم و بهش عمل میکردم.
اینکه راه ها بسیار و سبک و سیاق هر کسی مخصوص خودش هست به کنار؛ رسیدن به کمال خلقت واقعا سخته و این راه سخت همراه سرسختی رو میطلبه...
مهربون جاودان من، خدای خاص من در طلب آرامش تو و برای رسیدن به تو راهی رو برگزیدم که تنها تو میتونی با دوست داشتن هات همراهییم کنی تا توان و قدرت نگهبانی همه وجودی رو داشته باشم که تو برای من به امانت گذاشتی.
۹۴/۰۳/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
م.یاس ط..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی