m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

m.t

بر سر آنیم که گر از دست برآید نقشی زنیم که این غصه سرآید

همیشه حرف مادر رو گوش کنید...

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ
اجبار به بی کاری وحشتناکه...!!!

صبح که میخواستم از رختخواب بیام بیرون سرم سنگینی میکرد روی تنم :)
مادر گفتن امروز خونه باش و من مثل همیشه، گفنم خوبم و رفتم محل کارم...
نزدیک ساعت 11 بود که روی تخت درمانگاه، فهمیدم که به میز کارم هم نرسیدم :)
باید به حرف مادر گوش میکردم...
رفتم خونه و کلی سرزنش مادرانه و شیرین نصیبم شد. حالم خوش شد کلی.
استراحت کردن واقعا عذاب آوره و احساس میکنم زمانم حروم شد.
باید یکم مراقب خودم باشم؛ حوصله ام از این اجبار سر رفت.
کارها هم صفر درصد پیشرفت کردن و امروز فقط تموم شد. یکسری کار مفید البته انجام دادم :)
امیدوارم فردا روز بهتر و پربار تر و سلامتی باشه برای همه و من ان شاا...
۹۴/۰۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
م.یاس ط..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی